Podmienky a pravidlá
Na nákupy v internetovom obchode sa vzťahujú zmluvné podmienky www.aurio.czprevádzkovaný spoločnosťou Luxury distribution s.r.o., IČO: 07098880, so sídlom: Průchova 38, Praha 5, 150 00, zapísaná v Pražskom súde, oddiel C, vložka 294613, kontaktné údaje: e-mail: sylvie@luxurydistribution.cz, telefón: +420 777 228 995, www.luxurydistribution.cz (ďalej len "predávajúci")
1. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník (ďalej len"Občiansky zákonník") vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len"kúpna zmluva") uzatvorenej medzi predávajúcim alebo inou fyzickou osobou (ďalej len"kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na internetovej stránke umiestnenej na adrese aurio.cz (ďalej len "webová stránka"), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky.
2. Vymedzenie pojmov
- Spotrebiteľská zmluva je kúpna zmluva, zmluva o dielo alebo iné zmluvy, kde zmluvnými stranami sú spotrebiteľ na jednej strane a dodávateľ na strane druhej.
- Predávajúci je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva výrobky alebo služby kupujúcemu.
- Zákazníkom nášho internetového obchodu je kupujúci. Vzhľadom na platné právne predpisy sa rozlišuje medzi kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, a kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom.
- Kupujúci spotrebiteľ alebo len spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho povolania.
- Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom (ďalej len "kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom"), je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho povolania. Tento kupujúci sa riadi Obchodnými podmienkami v rozsahu, v akom sa na neho vzťahujú, a Obchodným zákonníkom.
3. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Všetky objednávky zadané prostredníctvom internetového obchodu www.aurio.cz sú záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí, ako aj reklamačným poriadkom.
- Na odoslanie objednávky si zákazník vyberie tovar, riadne vyplní objednávkový formulár (všetky údaje a náležitosti predpísané formulárom) a odošle objednávku.
- Pri vypĺňaní údajov o doručení venujte prosím pozornosť. Po odoslaní objednávky nie je možné meniť fakturačné údaje z dôvodu kontrolného hlásenia.
- Predávajúci bezodkladne potvrdí prijatie objednávky v zmysle § 1827 ods. 1 Občianskeho zákonníka e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke, pričom toto potvrdenie nie je prijatím návrhu na uzavretie zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzavretá prijatím návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy predávajúcim, pričom za prijatie sa považuje odoslanie tovaru predávajúcim kupujúcemu alebo výslovné prijatie návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy predávajúcim prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
- Čísla objednávok sú náhodne generované a slúžia ako jedinečné heslo pre komunikáciu s obchodom. Potvrdenie objednávky s jej číslom je zasielané len na e-mail kupujúceho a predávajúci nezodpovedá za prípadné zneužitie čísla objednávky a jeho použitie inou osobou.
- Prílohou potvrdenia objednávky je platné znenie obchodných podmienok a reklamačného poriadku predávajúceho. Kupujúci by si mal potvrdzujúci e-mail uschovať (nie vymazať) počas trvania záruky, pretože môže slúžiť ako dôkaz v prípade nezhôd týkajúcich sa obsahu obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
- Miestom dodania tovaru je adresa uvedená Kupujúcim v registračnom formulári.
- Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy nájdete v týchto obchodných podmienkach. Kupujúci má vždy možnosť skontrolovať objednávku a v prípade potreby ju opraviť ešte pred jej samotným odoslaním. Pred potvrdením objednávky je kupujúci vždy informovaný o celkovej a konečnej sume, ktorú má zaplatiť.
- Spotrebiteľ má právo zrušiť objednávku, t. j. odvolať svoj návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, až do odoslania tovaru. Spotrebiteľ je povinný túto skutočnosť oznámiť predávajúcemu e-mailom alebo telefonicky.
- Tester parfémov nie je určený na osobnú spotrebu spotrebiteľa, t. j. na predaj spotrebiteľom, ale len na predaj kupujúcim za účelom prezentácie parfémov formou testovania ich vône pri predaji v priestoroch kupujúcich. Všetky ceny vrátane akciových cien sú platné do odvolania alebo do vypredania zásob. Zľavy na výpredajový tovar, akciové ponuky a akékoľvek osobné zľavy nie je možné kombinovať ani sčítavať.
- Zmluva sa uzatvára v českom jazyku, pokiaľ tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho, môže byť zmluva uzatvorená v inom jazyku zrozumiteľnom pre zmluvné strany.
- Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití prostriedkov diaľkovej komunikácie v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša kupujúci.
4. Odstúpenie od zmluvy podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka
- Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ informovať predávajúceho, spoločnosť Luxury distribution s.r.o., IČO: 07098880, so sídlom Průchova 38, Praha 5, 150 00, zapísaná v Prahe, oddiel C, vložka 294613
. Spotrebiteľ môže použiť priložený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, nie je však povinný tak urobiť. Na tejto webovej stránke si spotrebiteľ môže stiahnuť a vyplniť formulár pre odstúpenie od zmluvy. Formulár je potrebné potvrdiť elektronicky alebo písomne a zaslať na e-mailovú adresu : reklamace@luxurydistribution.cz.
Tovarzašlite bez dobierky na adresu:
Luxury distribution s.r.o.
Olicon logistics s.r.o.
Janáčkova 760
790 01 Jeseník
Česká republika
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, podnikateľ vráti spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom. Všetky doklady vrátane kópie faktúry musia byť priložené k zásielke alebo vznik zmluvy musí byť inak hodnoverne preukázaný. Obchodník uhradí spotrebiteľovi náklady iným spôsobom len vtedy, ak s tým spotrebiteľ súhlasil a ak mu nevznikli žiadne dodatočné náklady. V prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie budú prijaté finančné prostriedky vrátené na bankový účet. Ak si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom, obchodník vráti spotrebiteľovi náklady na doručenie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia. Predávajúci má nárok na náhradu skutočných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vrátením tovaru. - V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku zrušuje. Tovar je potrebné vrátiť predávajúcemu do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, ak tovar nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiť bežnou poštovou cestou.
- V prípade odstúpenia od zmluvy podľa obchodných podmienok vráti predávajúci finančné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy kupujúcim rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je tiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté Kupujúcim už pri vrátení tovaru Kupujúcim alebo iným spôsobom, ak s tým Kupujúci súhlasí a Kupujúcemu nevzniknú ďalšie náklady. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar odoslal podnikateľovi.
- Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať pohľadávku na úhradu škody na tovare proti pohľadávke kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- Predávajúci je oprávnený kedykoľvek odstúpiť od zmluvy až do prevzatia tovaru kupujúcim. V takomto prípade predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to v hotovosti na účet určený kupujúcim.
- Ak je spolu s tovarom kupujúcemu poskytnutý dar, darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim sa uzatvára s podmienkou, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, darovacia zmluva vo vzťahu k takémuto daru zaniká a kupujúci je povinný dar spolu s tovarom vrátiť predávajúcemu.
- Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v súlade s § 1837 Občianskeho zákonníka:
- o poskytovaní služieb, ak boli poskytnuté s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy informoval spotrebiteľa, že v takom prípade nemá právo od zmluvy odstúpiť,
- dodanie tovaru alebo poskytnutie služieb, ktorých cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávislých od vôle podnikateľa a ktoré môžu nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- dodanie tovaru podliehajúceho skaze alebo tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
- dodanie tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a ktorý z hygienických dôvodov nemožno vrátiť,
- dodanie novín, periodík alebo časopisov,
- ubytovanie, doprava, stravovanie alebo voľný čas, ak obchodník tieto služby poskytne v stanovenej lehote,
- v prípade pultového predaja priamo v obchode (bez existujúcej objednávky z obchodu),
- dodanie digitálneho obsahu za predpokladu, že nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy informoval spotrebiteľa, že v tomto prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy
- Predávajúci má právo odmietnuť vybaviť objednávku, ak množstvo tovaru nezodpovedá obvyklému množstvu tovaru pre vlastnú spotrebu. V prípade sporu o obvyklé množstvo pre bežnú spotrebu je vždy rozhodujúce stanovisko dodávateľa. Nákupy na obchodné účely na maloobchodných webových stránkach aurio.cz sú výslovne zakázané.
- Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v súlade s § 2006 - § 2009 Občianskeho zákonníka. V prípade, že táto situácia nastane, bude predávajúci bezodkladne telefonicky alebo e-mailom kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe (výmena objednaného tovaru za iný, zrušenie objednávky a pod.)
5. Cena tovaru
- Ceny ponúkaných tovarov a služieb sú platné v čase objednania a sú konečné, t. j. vrátane DPH. Kupujúci má možnosť si na ahoj@luxurydistribution.cz pred odoslaním objednávky overiť, ako dlho je ponuka platná.
- Obrázky a popisy tovaru môžu mať len informatívny charakter vzhľadom na novo formulovanú vôňu alebo vonkajší vzhľad krabice.
6. Zľavy a zľavové kupóny
- Predávajúci poskytuje rôzne druhy zliav (vernostné, množstevné a pod.). Každá zľava má stanovené pravidlá jej využitia.
V prípade, že je zľava alebo zľavový kupón využitý v rozpore s pravidlami zľavy alebo zľavového kupónu, má Predávajúci právo takéto využitie zľavy alebo zľavového kupónu odmietnuť. V takom prípade bude kupujúci informovaný a bude mu ponúknutá možnosť dokončiť objednávku bez takejto zľavy alebo zľavového kupónu. - Každú zľavu alebo zľavový kupón možno uplatniť len raz, ak nie je výslovne uvedené inak. V prípade viacnásobného použitia má predávajúci právo odmietnuť uznať takúto zľavu. V prípade, že zľavu uplatňuje kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom a nejde o nákup darčekových poukážok, má predávajúci právo odmietnuť takúto zľavu a zľavový kupón. Ak je hodnota darčekového poukazu alebo zľavového kupónu vyššia ako hodnota celého nákupu, rozdiel sa neprevádza na nový poukaz alebo kupón a nevyužitá suma sa nevracia.
- Zľava z vernostného programu sa počíta za každý výrobok osobitne, nie z celkového objemu výrobkov. Výška zľavy na jeden výrobok musí presiahnuť minimálne celú sumu 1 Kč, aby bola započítaná. Zobrazené zľavy na produkty sú zaokrúhlené matematicky na celé čísla.
7. Spôsoby platby
- Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme ako súčasť potvrdenia objednávky.
- Online platobnou kartou. V tomto prípade sa platba uskutoční prostredníctvom platobnej brány GoPay, pričom sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú k dispozícii tu.
- Dobierka. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
8. Spôsob dodania
Doručenie je zabezpečené kuriérskou spoločnosťou PPL alebo Zásilkovňou. Tovar je doručovaný na adresu uvedenú Zákazníkom, o odoslaní Tovaru je Zákazník informovaný e-mailom a SMS správou. Doručenie je zabezpečené v pracovných dňoch počas bežnej pracovnej doby.
- Kuriérska spoločnosť PPL - doručuje v pracovných dňoch do 24 hodín od odoslania. Zásielku je možné nájsť TU (zadaním čísla zásielky) alebo telefonicky zákazníckeho servisu. Včasné informácie o čase doručenia s možnosťou zmeny pokynov na doručenie - viac na www.ppl.cz
- Kuriér GLS - doručuje v pracovných dňoch do 24 hodín od odoslania. Včasné informácie o čase doručenia s možnosťou zmeny pokynov na doručenie - viac na https://gls-group.com/CZ/cs/home/.
- Česká pošta, Balík do ruky
- Zásielkovňa - v pracovných dňoch doručujeme do 24 hodín od odoslania pri objednávkach podaných do 13.00 hod. Zásielku si môžete vyzdvihnúť na pobočke Zásilkovne hneď, ako vám zašleme e-mail alebo SMS s vašim jedinečným heslom a informáciami - vaša zásielka je pripravená na vyzdvihnutie. Bez znalosti HESLA nebude možné zásielku vydať. Štandardná doba uloženia zásielky na Zásielkovni je 7 dní. V prípade, že zásielka nespĺňa podmienky rozmerov pre uloženie na pobočke Zásielkovne, je smerovaná k prepravnej spoločnosti, ktorá ju doručí na adresu zákazníka ( V tomto prípade sú zásielky smerované k prepravcovi: Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg, Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm, Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka s rozmermi 50×40×30 cm). Na pobočkách balíkového úradu je možné platiť v hotovosti. Ďalšie informácie získate na adrese zasilkovna.cz
O tom, že zásielka je pripravená na vyzdvihnutie, je zákazník informovaný e-mailom alebo sms správou.
Ak si vyberiete doručenie prostredníctvom PPL alebo GLS, balík vám bude doručený do 24 hodín od odoslania. Dodávka doručovateľskej spoločnosti príde na vašu doručovaciu adresu a vodič vám balík odovzdá. Individuálne voľby týkajúce sa doručenia - zmenu adresy, zmenu dátumu alebo uloženie balíka môžete vykonať na adrese www.ppl.cz pre doručovanie spoločnosťou PPL.
Nech už si vyberiete akýkoľvek spôsob doručenia, vždy platí nasledovné:
Objednaný tovar sa odosiela do 1 pracovného dňa od prijatia objednávky, ak je na sklade. O odoslaní tovaru zákazníka vždy informujeme na jeho e-mailovú adresu Ak objednaný tovar nie je na sklade, kontaktujeme zákazníka telefonicky a navrhneme iný postup, napr. iné plnenie, predĺženie dodacej lehoty alebo odstúpenie od zmluvy.
5. Daňový doklad - faktúra je zákazníkovi zaslaná v deň expedície jeho zásielky na kontaktnú e-mailovú adresu, ktorú zadal pri objednávke.
9. Dodacie podmienky
Termín dodania
- Tovar, ktorý je SKLADOM , objednaný v pracovných dňoch do 13:00 hod. vám bude doručený spravidla do 1 pracovného dňa kdekoľvek v Českej republike. Víkendové objednávky alebo objednávky zadané počas sviatkov sú vždy expedované nasledujúce pracovné dni. Informácie o skladových zásobách ponúkaného tovaru sa môžu líšiť v závislosti od postupného predaja a majú výlučne informatívny charakter. V prípade, že si zákazník objedná tovar, ktorý je uvedený ako skladom a predávajúci ho fyzicky nemá na sklade, bude vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.
Prevzatie tovaru
- Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, je povinný prevziať objednaný tovar a skontrolovať, či je obal neporušený a či zásielka nevykazuje zjavné známky poškodenia. V prípade zistenia poškodenia je potrebné spísať zápisnicu s doručovateľom. Ak zákazník zistí po prevzatí zásielky poškodenie alebo iné nezrovnalosti, musí bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa predajne.
Ak je kupujúcim spotrebiteľ, odporúčame tiež dodržať vyššie uvedený postup, aby sa predišlo prípadným komplikáciám. Ak však kupujúci spotrebiteľ nedodrží vyššie uvedený postup, nie je tým dotknuté jeho právo na podanie reklamácie.
10. Práva vyplývajúce z vadného plnenia
- Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s právami z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka).
- Právo kupujúceho z vadného plnenia sa zakladá na vade, ktorú má vec v čase prechodu nebezpečenstva škody na kupujúceho, aj keď sa prejaví až neskôr. Právo kupujúceho zakladá aj neskôr vzniknutá vada, ktorú predávajúci spôsobil porušením svojej povinnosti.
- Ak je vadné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo: na odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, na odstránenie vady opravou veci, na primeranú zľavu z kúpnej ceny, na odstúpenie od zmluvy.
- Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu zvolené právo pri oznámení vady alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Kupujúci nemôže zmeniť vykonanú voľbu bez súhlasu predávajúceho, to však neplatí, ak kupujúci požaduje opravu vady, ktorá sa ukáže ako neodstrániteľná. Ak predávajúci neodstráni vady v primeranej lehote alebo ak oznámi kupujúcemu, že vady neodstráni, môže kupujúci namiesto odstránenia vady požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
- Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, kupujúci má právo na odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
- Pokiaľ kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, predávajúci môže dodať to, čo chýba, alebo odstrániť zákonnú záruku. Ostatné vady môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním novej veci, ale táto voľba nesmie kupujúcemu spôsobiť neprimerané náklady.
- Ak predávajúci neodstráni alebo odmietne odstrániť vadu včas, kupujúci môže požadovať zníženie kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od zmluvy. Kupujúci nemôže zmeniť uskutočnený výber bez súhlasu predávajúceho.
- Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy ani požadovať dodanie novej veci, ak nemôže vrátiť vec v stave, v akom ju prevzal.
- To neplatí, ak: ak sa stav zmenil v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci, ak kupujúci vec užíval pred zistením vady, ak kupujúci nespôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím, ak kupujúci vec predal pred zistením vady, ak kupujúci vec spotreboval alebo zmenil pri bežnom užívaní, ak sa tak stalo len sčasti, kupujúci vráti predávajúcemu to, čo ešte môže vrátiť, a nahradí predávajúcemu škodu v rozsahu, v akom mal z užívania veci prospech.
11. Reklamácie a záruka na tovar
Na všetok tovar sa poskytuje záruka 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené bežným používaním výrobkov. Záručné podmienky, rozpor s kúpnou zmluvou a reklamačný proces, uplatňovanie práv z vadného plnenia sú podrobne upravené v Reklamačnom poriadku.
Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platforma na riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr možno využiť na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
12. Ochrana osobných údajov
Predávajúci plní svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "GDPR") v súvislosti so spracúvaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o kúpnej zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho prostredníctvom osobitného dokumentu.
13. Uplatnenie bodov
- Body fungujú v našom internetovom obchode ako virtuálna mena. Pri platbe za Vašu objednávku platí, že 1 bod = 1 Kč.
- Body sú viazané na váš zákaznícky účet, preto sa musíte najprv zaregistrovať. Výšku svojich bodov si môžete pozrieť v časti Môj účet - Vernostný program.
- Body sa získavajú za objednávky uskutočnené v našom internetovom obchode aurio.cz. Za každých zaplatených 100 Kč získate 5 bodov.
- Body môžete uplatniť v košíku, ako súčasť platby za vašu objednávku. 1 bod sa rovná 1 Kč. Za každý bod získate o 1 korunu menej.
- Body môžete uplatniť maximálne do výšky 50 % hodnoty vašej objednávky. V prípade objednávky v hodnote 1 000 Kč teda môžete uplatniť maximálne 500 bodov.
- Body sú platné 12 mesiacov odo dňa ich pripísania. Body teda môžete uplatniť do 1 roka od ich pripísania na váš zákaznícky účet.
- Body nie je možné použiť na úhradu poštovného alebo dobierky.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo reklamácie (výmena alebo vrátenie tovaru, zľava z kúpnej ceny) si vyhradzujeme právo strhnúť body v pomernej výške zodpovedajúcej hodnote, o ktorú bola znížená vaša pôvodná objednávka. V prípade, že na vašom zákazníckom účte v danom čase nie sú žiadne body (získané body už boli medzitým použité na inú objednávku), budú body odpočítané v súlade s predchádzajúcou vetou priamo v rámci odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie (vrátenie tovaru alebo zľava z kúpnej ceny).
- V prípade zneužitia kreditného systému, pokusu o zneužitie kreditného systému z vašej strany alebo nesprávneho pripísania bodov si vyhradzujeme právo príslušné množstvo bodov odobrať alebo nepriznať. V takomto prípade sme tiež oprávnení vymazať váš zákaznícky účet, a to bez akejkoľvek náhrady.
14. Doručenie
Doručenie môže byť kupujúcemu vykonané na adresu elektronickej pošty uvedenú v používateľskom účte kupujúceho alebo uvedenú kupujúcim v objednávke.
15. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim, ktorý ich bez výhrad akceptuje.
V prípade zmeny obchodných podmienok je možné získať pôvodné obchodné podmienky platné v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy na základe žiadosti zaslanej na adresu ahoj@luxurydistribution.cz
Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok nadobúdajú účinnosť 1. augusta 2019. Zmeny obchodných podmienok a reklamačného poriadku sa môžu meniť.